TURIZMI
Shërbimet e Turizmit
Çertifikimi i Shërbimit “Blue” për të siguruar shëndetin dhe sigurinë e konsumatorëve në industrinë e turizmit ka të bëjë me bizneset e hoteleve, turistëve dhe klubeve, si dhe infrastrukturës së stadiumeve, organizatorët e festivaleve dhe eventet me pjesëmarrje të gjerë.
Në dhjetor të vitit 2014, standardi i ri ndërkombëtar HSTAR I për shërbimin “Blue” u zhvillua në mënyrë specifike për të vërtetuar shëndetin dhe sigurinë në turizëm, festival apo evente të ndryshme dhe është pronë intelektuale e Swiss Approval.
Turizmi është një nga sektorët më të rëndësishëm të ekonomisë globale.
Brenda shërbimeve të hotelit, të cilat janë përfaqësuesi kryesor i industrisë së turizmit, sigurimi i mbulimit shëndetësor të klientëve po bëhet gjithnjë e më shumë një faktor kritik në cilësinë dhe besueshmërinë e një biznesi hotelesh.
Në lidhje me organizimin e eventeve masive, rregulloret ndërkombëtare kërkojnë ofrimin e ndihmës së parë dhe shërbimeve mjekësore, në një kuadër të avancuar dhe shumë të organizuar.
HSTAR I – Çertifikata e shërbimit “Blue” është një shenjë dalluese e hoteleve dhe eventeve masive në shkallë të gjerë, e cila siguron zgjidhje të besueshme për menaxhimin e nevojave shëndetësore dhe mbulimin e shërbimeve të jashtëzakonshme për klientët.
HSTAR I – Çertifikata e shërbimit “Blue” është një ekskluzivitet ndërkombëtar Swiss Approval International dhe është “pasaportë e vlefshme” për sektorin e hoteleve, tregun ndërkombëtar të turizmit dhe operatorët turistikë të mëdhenj.
«Shërbimi “Blue” për Përsosmëri»
“Drejt Ekselencës në Turizëm të Shëndetshëm”.
Çertifikimi i hoteleve për shërbimet mjekësore të turizmit dhe siguria e konsumatorëve të ndjeshëm.
Çertifikimi i shërbimeve në lidhje me shëndetësinë në turizëm është një shërbim ekskluziv i Swiss Approval International, i shpallur në janar 2015. Ky program i çertifikimit të hoteleve udhëhiqet nga standardet ndërkombëtare të cilësisë dhe bazohet në Praktikat Shëndetësore Globale për Turizëm të Shëndetshëm MTFH), dhe janë specifikimet e Shërbimit “Blue for Excellence”. Ky model i ri ndërkombëtar synon menaxhimin efikas dhe me kualitet të turistëve të shëndetshëm, turistëve të mjekuar dhe rritjen e sigurisë së klientëve në objektet turistike,
HSTAR II – Çertifikata e “Blue Service for Excellence”, ekskluzivitet i Swiss Approval International, në mbarë botën ofron një avantazh konkurrues në tregun e turizmit të shëndetshëm, si dhe specialitet dhe siguri për hotelin.
Çertifikimi sipas standardit HSTAR II rrit besueshmërinë në shërbimet e turizmit, të cilat:
- Ata u shërbejnë njerëzve me sëmundje kronike, duke siguruar kushtet e nevojshme të punës edhe për klientët me nevoja të rregullta mjekësore ose ndjeshmëri më të madhe të shëndetit të tyre.
- Ata synojnë sigurimin e turistëve me mbulim të plotë të mjekimeve dhe përmbushjen pritshmërive të tyre.
HSTAR – Sistemi i Klasifikimit të Hoteleve
Që nga viti 2007, inspektorët e kompanisë sonë kanë qenë të specializuar në ofrimin e shërbimeve të klasifikimit në bizneset e hoteleve dhe konvikteteve në emër të autoriteteve të ndryshme kombëtare. Përvoja e fituar është një aset vërtetë i fuqishëm për biznesin tonë në fushën e hoteleve dhe astrologjisë.
Me qëllim njohjen dhe miratimin ndërkombëtar të cilësisë së shërbimeve të ofruara nga hotelet, klasifikimi dhe çertifikimi i objekteve hoteliere, Swiss Approval International ndjek standardet / kriteret ekzistuese kombëtare, ndërkombëtare ose individuale të cilësisë, duke siguruar “vulën e përputhshmërisë” të kërkuar dhe besueshmërinë e shërbimeve të hotelerisë që po vlerësohen.
Qëndrueshmëria dhe Politika e Gjelbër në Turizëm
Ndërsa industria turistike vazhdon të zgjerohet ndërkombëtarisht shpejt, marrëdhëniet shumëdimensionale me mjedisin dhe ndikimin e saj në popullatat e destinacioneve turistike po bëhen gjithnjë e më të dukshme. Megjithëse ndërgjegjësimi i konsumatorit po rritet, ekziston një vështirësi për të kuptuar konceptin e “turizmit të qëndrueshëm”.
Swiss Approval International nxjerr në pah rëndësinë e çertifikimit të Qasjes së Re për industrinë e turizmit, siç përcaktohet nga Këshilli Botëror për Turizmin e Qëndrueshëm (GSTC), për të kontribuar në qartësinë rreth ndikimit të mundshëm të aktiviteteve turistike në aspektin e mjedisit, kulturës dhe banorëve në zonat turistike. Çertifikimi për “turizmin e qëndrueshëm” gjithashtu përfshin mundësitë për të eksploruar dhe inkurajuar shumë mbi turizmin në mënyre që të ketë sa më shumë ndikime pozitive, së bashku me trajtimin e çështjeve të tilla si çrrënjosja e varfërisë dhe ruajtja e trashëgimisë kulturore dhe natyrore.
Swiss Approval International është anëtar i Këshillit të Turizmit të Qëndrueshëm Global (GSTC), duke dëshmuar angazhimin e tij ndaj parimeve të rritjes së gjelbërimit në sektorin e turizmit.
Udhëtimi është një pjesë e domosdoshme e shoqërisë dhe ka potencial për të krijuar ndryshime pozitive në komunitetet dhe destinacionet e vizituara nga udhëtarët. Turizmi kontribuon në zhvillimin e ekonomive lokale përmes krijimit të vendeve të punës, nxitjeve për të rritur prodhimin lokal duke rritur numrin e konsumatorëve në tregjet vendore.
Megjithatë, ky zhvillim mund të sigurohet vetëm në të ardhmen, me mbështetjen e turizmit të qëndrueshëm. Përderisa industria e udhëtimeve vazhdon të rritet, praktikat e tanishme po ndikojnë negativisht në mjedis dhe në komunitetet lokale. Është obligim që të gjithë të rritin përpjekjet për të nxitur turizmin e qëndrueshëm përmes zhvillimit të resurseve në dispozicion dhe trajnimit të profesionistëve, aty ku është e nevojshme, me qëllim të rritjes së kërkesës për produkte dhe shërbime të qëndrueshme që kontribuojnë në një mënyrë alternative të zhvillimit social dhe ekonomik.